moja-pensja.pl
Sprawdzamy ile tak naprawdę zarabiają Polacy!
Weź udział w badaniu i powiedz nam ile zarabiasz!
Twoja pensja
kalkulatory płac
stanowiska
miasta i regiony
oferta dla firm

Moje konto

Szukaj stanowiska

wpisz nazwę stanowiska
  • partner
  • partner

Sprawdź ile zarabia

Abonament

Pełne raporty płacowe dla ponad 1200 stanowisk!
40 raportów branżowych!

Kalkulator brutto/netto

podaj kwotę brutto

obsługa klienta - zarobki

Wynagrodzenia brutto w obsłudze klienta

poziom stanowiska 10 percentyl 25 percentyl mediana 75 percentyl 90 percentyl
dyrektor 9800 10800 12400 13600 14800
kierownik 1500 1700 4000 5800 8700
specjalista 1000 1600 3000 3500 3800
p. szeregowy 1200 1800 2400 3400 4600
mediana zarobków brutto w PLN
dyrektor  
12400
kierownik  
4000
specjalista  
3000
p. szeregowy  
2400

Zarobki brutto na stanowiskach różnego poziomu w obsłudze klienta

Ile zarabia dyrektora w dziale/branży obsługa klienta

Rynkowe zarobki dyrektora w dziale/branży obsługa klienta zawierąją się w przedziale od 10800 PLN do 13600 PLN. Oznacza to, że co drugi dyrektor w Polsce otrzymuje pensję pomiędzy 10800 a 13600 PLN.

Ile zarabia kierownik w dziale/branży obsługa klienta

Kierownik w obsłudze klienta zarabia najczęściej pomiędzy 1700 a 5800 PLN. Najwyższe płace na jakie może liczyć osoba pracująca w tej grupie stanowisk to 8700 PLN. 10% kierowników w tej branży zarabia powyżej tej kwoty.

Ile zarabia specjalista pracujący w dziale/branży obsługa klienta

Specjaliści w obsłudze klienta mogą liczyć na wynagrodzenie w przedziale od 1600 PLN do 3500 PLN. Najwyższe płace na jakie może liczyć pracownik na tym poziomie stanowiska to 3800 PLN. Powyżej tej kwoty zarabia 10% specjalialistów w dziale/branży obsłudze klienta

Ile zarabia pracownik szeregowy zatrudniony w dziale/branży obsługa klienta

50% pracowników szeregowych zarabia powyżej 2400 PLN. Najniższe płace w tej grupie stanowisk to 1200 PLN. Wynagrodzenie poniżej tej kwoty otrzymuje 10% pracowników szeregowych w obsługa klienta.

Sprawdź zarobki na stanowiskach w obsłudze klienta